روشهای بازگرداندن سفارش

باتیلا ،فروشگاه اینترنتی سازمانها در راستای ایجاد وفاداری در مشتریان و حفظ رضایت‌مندی آنان، فعالیتی به نام برگشت از فروش را در واحد امور مشتریان طراحی نموده، برگشت از فروش خدمتی است که در جهت تسهیل و تسریع و همچنین ارائه خدمات بهتر به مشتریان ارائه می‌گردد.

برگشت از فروش عبارت است از: کالایی که به دلایل مختلف از جمله کیفیت، قیمت، اشتباه در بارکد، تغییر تصمیم مشتری و غیره توسط مشتری برگشت داده می‌شود.

حالات مختلف بازگشت کالا و نحوه انجام آن:

1-     به دلیل اشتباه از طرف فروشگاه (در هر مرحله از پروسه ارسال).

در این حالت در اولین فرصت پیک باتیلا با همراه آوردن کالای صحیح به شکل کاملا رایگان، نسبت به تعویض کالای اشتباه با کالای صحیح اقدام می‌نماید.

2-  به دلیل انصراف از سوی مشتری بعد از تحویل کالا.

با هماهنگی مشتری،  فروشگاه در اسرع وقت نسبت به دریافت کالا و عودت مبلغ اقدام می‌نماید.

درمورد محصولات غذایی توجه کنید:

  امکان بازگردانی محصولات غذایی نیز به دلیل رعایت مسائل بهداشتی وجود ندارد. تنها در صورت مغایرت محصول با آنچه در فروشگاه اینترنتی باتیلا نشان داده شده و در صورتی که کالا از حالت اولیه خود خارج نشده امکان بازگشت وجود دارد. همچنین در صورت گذشته بودن تاریخ انقضا امکان بازگردانی وجود دارد.

3-  به دلیل انصراف از سوی مشتری قبل از تحویل کالا.

 با هماهنگی مشتری فروشگاه در اسرع وقت نسبت به عودت مبلغ اقدام می‌نمایدبعبارتی اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات باتیلا (شماره تلفن 111111-021 اطلاع داده شود.

4- به دلیل مشکلات کالا از قبیل معیوب بودن آن.

 در این حالت در اولین فرصت پیک باتیلا با همراه آوردن کالای سالم و بدون اخذ هزینه، نسبت به تعویض کالای معیوب اقدام می‌نماید.

 درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

- با شماره تلفن 1111111 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

- یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

- یا به [email protected](درج ایمیل باتیلا) با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است